moto

BLOG'S "SAK ENENGE" IKI, ORA KANGGO NDADEKNE SENGSORO LIYAN....
OPO MANEH GAWE NGRUSAK LIYAN.....
NEK ONO GUNANE AYO DI JUPUK...
MENOWO ORA ONO GUNANE...
YO WIS...
OJO DILEBOKNE ATI....

UNGELAN PAMBUKO

SUGENG RAWUH SEDEREK SEDOYO....
MUGIO PINARINGAN RAHAYU
WILUJENG NIRSAMBIKOLO

Jumat, 13 September 2019

SAK SENENGE DEWE


Wayang Kulit :

Lakon    :  Dandang diunekne kuntul, kuntul diunekne dandang.
Dalang  :  Ki Waton Muni.
Gagrak  :  Bukan Solo, Bukan Yogya, Bukan Banyumasan, tapi Gagrak Sak Senenge Dewe


Baru saja Kahyangan Yongringsaloko horeg, wilayah Kadewatan tersebut telah terjadi goro-goro. Ibarat awan hitam disertai bunyi gludug yang memekakkan telinga menyelimuti kawasan tersebut. Oleh pimpinan Kadewatan, maka seluruh dewa dipanggil untuk melaksanakan rapat darurat.


Rapat dibuka oleh Penguasa Kahyangan dalam hal ini Bethoro Guru.

Bethoro Guru :
Hong wilaheng awignam astu nama sidhem sekaring bawono langgeng....Kakang...kakang  Narodo, nembe mawon Kahyangan horeg, meniko wonten perkawis menopo...Kakang. Menopo wonten kayu-watu ingkang unjuk rasa wonten Kahyangan meniko. Menawi wonten ingkang unjuk rasa, mugi kakang Narodo enggal nyepeng kalebetno kawah Condrodimuko.

Bethoro Narodo :
Bergenjong-bergenjong pak-pak-pong waru doyong, sego pecel buntel dong jati, awak kesel ora ono sing mijeti. Adi Guru...!! Wontene goro-goro meniko mboten mergo kayu-watu ingkang mbalelo, nanging goro-goro meniko kedadosan saking polah tingkahipun garwo panjenengan piyambak Bethari Permuni.

*Betapa kagetnya Bethoro Guru mendengar keterangan dari penasehatnya itu. Ibarat kesambar petir disiang bolong. Seketika pucat pasi wajah Bethoro Guru karena Bethoro Narodo berterus terang dihadapan Bathoro Guru apalagi disaksikan dan didengar peserta rapat darurat yang notabene para dewa*.

Bathoro Guru :
Kakang Narodo.....Apa permasalah yang menimpa Durgo itu... kakang.

Bathoro Narodo :
Begini Adi Guru.....Ketika Permuni pulang dari bepergian dan sampai di rumahnya Setrogondomayit, anaknya si Dewosrani bertanya, kenapa wajah mama bengep, mrempul-mrempul dan sedikit robek. Dijawab oleh Permuni kalo wajahnya yang bengep dan mrempul-mrempul itu dikeroyok dan dipukuli sekelompok orang ketika berada di Bandara Atas Angin.

Bethoro Guru :
Kalo memang benar demikian, kenapa aparat keamanan tidak menangkap dan menghukum sekelompok orang yang memukuli Durgo itu...Kakang. Tapi kenapa berimbas sampai ke Kahyangan Suroloyo ini yang membuat Kahyangan seakan-akan mau runtuh.

Bethoro Narodo :
Sebentar Adi Guru. Setelah Dewosrani mendesak mamanya kenapa wajahnya mrempul dan bengep-bengep itu, barulah Permuni mengatakan yang sebenarnya.

Bathoro Guru :
Apa yang dikatakan Permuni kepada Dewosrani...kakang.

Bethoro Narodo :
Naah... Ini yang membuat kita semua syok, Adi Guru. Dandang diunekne kuntul, kuntul dionekne dandang. Apalagi Permuni adalah seorang aktivis, yang suka meneriakkan keadilan.   

Bethoro Guru :
Apa Durgo berdusta...Kakang, berbicara tidak sesuai dengan sebenarnya dan memutar balik fakta yang ada.

Bathoro Narodo :
Kalo dilihat dari bunyi pepatah diatas memang demikian....Adi Guru. Setelah dicerca pertanyaan oleh anaknya si Dewosrani, barulah mengaku kalo Durgo sebenarnya habis melakukan operasi plastik.

Bethoro Guru :
Bergenjong-bergenjong pak-pak-pong waru doyong.

Bethoro Narodo :
Interupsi... Adi Guru..!!!

Bethoro Guru :
Ada apa......Kakang.

Bethoro Narodo :
Lhooh....Bergenjong-bergenjong pak-pak-pong waru doyong itu milik saya lho....Adi Guru. Sayalah orang satu-satunya pemilik ATPM.

Bethoro Guru :
Apa itu ATPM...Kakang.

Bethoro Narodo :
ATPM itu Agen Tunggal Pemegang Merk.

Bethoro Guru :
Hahahahahah.......Kakang Narodo lucu.

Bathoro Narodo :
Husssstttt.... Dewo kok cengengesan...
Sakniki kembali ke laptop. Tidak tahu bagaimana kabar tersebut, ujug-ujug menjadi viral di medsos, bahkan menjadi tanda pagar atau tagar #savedurgo di Instagram milik Bethoro Kolo. Naah... Ini yang membuat kita para Dewa malu,..... Adi Guru. Malu karena beberapa hari setelah viralnya itu, Durgo mengadakan konferensi pers, yang intinya bahwa pengakuan Durgo itu tidak sesuai kenyataan dari apa yang terjadi sesungguhnya.  Durgo telah melanggar UU ITE pasal Penyebaran Berita Palsu alias hoaks...Adi Guru.

Bethoro Guru :
Kakang Narodo....!!!

Bethoro Narodo :
Saya....Adi Guru..!!

Bethoro guru :
Sebenarnya bukan Durgo yang melanggar UU ITE...Kakang, tapi orang yang memposting gambar Durgo yang bengep dan lebam itu yang melanggarnya.

Bathoro Narodo :
Adi Guru....Pepatah mengatakan, tidak ada asap kalau tidak ada api. Sementara api itu yang menyalakan Durgo lhoo...Adi Guru.

Bethoro Guru :
Benar Kakang....Tapi Durgo itu seorang aktivis, tidakkah kita selayaknya melindunginya... Kakang.

Bethoro Narodo :
Adi Guru....Jika para Dewa menerapkan hukum tebang pilih, apa kata rakyat di ngarcopodo sana, mentang-mentang Permuni istri Adi Guru terus mendapat fasilitas amnesti, grasi dan abolisi  dari Adi Guru begitu....? Tidak bisa Adi Guru....Hukum tetap berjalan, jangan sampai rakyat ngarcopodo unjuk rasa kalau Dewa menerapkan hukum seperti pisau yang tajam kebawah, tumpul keatas. Bisa terjadi goro-goro jilid II jika begitu caranya...Adi Guru.

Bethoro Guru :
Terus bagaimana menyikapi masalahnya Durgo ini....Kakang.

Bethoro Narodo :
Ini tugas Adi Guru.....memberi nasehat kepada Durgo.

*Kemudian Bethoro Guru mengutus Bethoro Temboro untuk memanggil Bethari Durgo datang ke Kahyangan Suroloyo*.

Bethoro Guru :
Permuni....Ngendikane Kakang Kaneko Putro menowo jeneng kito Permuni lagi nandang kasus kesrimpet ukum, kapriye larah-larahe jeneng kito Permuni kesrimpet ukum kuwi mau..

Bethari Durgo :
Baaat....tobat..tobat..tobat..tobat..tobat. Pakulun, sejatosipun kulo bengep meniko amargi operasi plastik, supados Pakulun ningali kulo meniko tetap awet ayu, mboten ketingal guratan wonten sisih mripat kulo meniko Pakulun, saklintunipun meniko, kersanipun Pekulun tambah I lop yu nya dateng Durgo.

Mendengar ujaran Bethari Durgo itu, Bathoro Narodo ngakak.

Bethoro Narodo :
Hahahahaha...Durgo...Durgo. Kowe kuwi urusanmu muk fisik thok, ndelok o jroning atimu kuwi...introspeksi, kuwi sing dadi urusanmu. Jeneng kito Permuni kuwi wis umur 70 tahun, kudune wis nganggo tembang pangkur. Kang karepe kudu mungkur soko gumebyare kadonyan, undur diri kanggo ngadepi tembang pucong. Mosok wis umur 70 tahun tembange kok sik asmorodono wae...Permuni....Permuni.

Bethoro Guru :
Sampun...sampun...Kakang. Sampun dipun dawak-aken///Permuni.... Saiki wis cetho welo-welo menowo jeneng kito Permuni kudu nompo pidono, pidono UU ITE, mbuh mengko keputusan lampahe pangadilan kapriye, Permuni kudu lego lilo nompo pidono kuwi.

TANCEP KAYON

Tidak ada komentar:

Posting Komentar